Støt Historisk Opel Klub Danmark, hver gang du tanker

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Historisk Opel Klub Danmark, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores forening – OK betaler hele beløbet.

Du støtter Historisk Opel Klub Danmark med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Kort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores forening en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK Kort på https://www.ok.dk/privat/bestil/ok-kort. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Kort? Så kan du gå ind i OK appen, vælge “sponsorstøtte” og tilvælge “Historisk Opel Klub Danmark” Ønsker du ikke at gøre dette via app. Kan du også ringe til OK på 70 10 20 33 og fortælle dem, at du gerne vil støtte Historisk Opel Klub Danmark så sørger de for at ændre det.

Støt ekstra med OK El

Har du et OK Kort og en el aftale hos OK, støtter du med yderligere 5 øre pr. liter, hver gang du tanker.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Gert A Bedsted på 30295132 eller gertbedsted@gmail.com.