Opel for alle

Klubblad
Klubblad
Har I mod forventning ikke modtaget bladet endnu, bedes I tage kontakt til Gert gertbedsted@gmail.com
Støt Historisk Opel Klub Danmark
Støt Historisk Opel Klub Danmark

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte klubben, hver gang du tanker.


Som bilmærke er Opel kendt af de fleste danskere. Opel har nemlig været en naturlig del af Dansk automobil virkelighed, i mere end 100 år. Det er bl.a. den kulturarv, vi gerne vil være med til at bevare.

Her på Historisk Opel Klub Danmarks hjemmeside er alle velkommen. Vi ønsker, at dele vores viden og begejstring for Opel med alle.

Omfanget og alsidigheden af hjemmesidens indhold, skyldes de mange billeder, links og idéer som medlemmerne løbende bidrager med. Tak for det.

Følg med i udviklingen her på historisk-opelklub.dk

På vores facebook side, kan du følge med i opslag fra klubben.

Og så er der vores facebook gruppe, hvor der er opslag fra alle brugerne samt køb og salg foregår.

Det er nu noget tid siden, at alle forhåbentlig kom godt hjem fra årets pinsetræf. Det er jo altid bedre at være der selv, men for at holde hukommelsen ved lige, har vi nu lavet et galleri på klubbens hjemmeside. Der kommer flere billeder til i næste uge, men her er en lille appetitvækker. historisk-opelklub.dk er stedet, hvor du kan se alle billederne 📸 ... See MoreSee Less
View on Facebook

2 weeks ago

Historisk Opel Klub Danmark
🚗☕ **Gavnø Autojumble 14/06 – Fælles morgenmad med klubben** ☕🚗Hej alle sammen!I forbindelse med årets tur til Gavnø Autojumble vil Historisk Opel Klub Danmark gerne invitere alle deltagende klubmedlemmer til fælles morgenmad, inden at dagens aktiviteter går i gang.Ledsagere er selvfølgelig også meget velkomne til at spise med – jo flere, jo hyggeligere. 😊For at vi kan sørge for, at der er mad nok til alle, vil vi gerne bede jer om at skrive en kommentar eller sende en privat besked til Rasmus Sørensen med, hvor mange I kommer.📅 **Svarfrist er den 10/06**Vi håber at se rigtig mange af jer til en hyggelig morgen og en fantastisk dag på Gavnø Vi ses! 🚗💨HilsenHistorisk Opel Klub DanmarkForresten, så er idag 31/05 sidste frist for at kunne tilmelde gratis til gavnø ønsker man at udstille. ... See MoreSee Less
View on Facebook
Så skulle alle gerne have modtaget Blik og Platiner.Hvis du ikke har modtaget medlemsbladet, bedes du give mig besked hurtigst mulig, og senest fredag d. 22. maj på gertbedsted@gmail.com Så kommer du med i en ny omdeling fra trykkeriet.God pinse - måske ses vi til Pinsetræffet?Mvh. Gert BedstedSekretariatet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Swapmeet i Holbæk kom forbi og få en sludder og et godt tilbud på medlemsskab hvis du er interesseret ... See MoreSee Less
View on Facebook
Har du fået meldt dig til årets pinsetræf? Hvis ikke så kan du nå det endnu, fristen udløber nemlig først på fredag d. 17/4. Så skynd dig ind og meld dig til - og kom med til årstræffet sammen med en masse ligesindede og glade mennesker - og nå ja så er der også et par Opeler eller 3 og se på 😉Tilmelding kan ske på følgende link historisk-opelklub.dk/pinsen26/ ... See MoreSee Less
View on Facebook